Aplikace, které vám pomůžou do plavek

Ahojky,
konečně jsem si koupila notebook, tudíž by má aktivita ve vydávání článků mohla být vyšší. Poslední desítku článků jsem psala přes tablet, který se mi podařilo rozbít a následně přes telefon s připojením klávesnice. Takže pochopíte, že úprava fotek a vkládání fotek atd.. nebylo zrovna nejjednodušší. Abych řekla pravdu úplně jsem zapomněla jaký to je psát na blog přes počítač.

Jak jsem zmiňovala v nedávném článku dala, jsem se trochu na cvičení. Snažím se, alespoň jednou týdně chodit na fitbox a cvičit doma. Doma sice mám různé cvičící mašiny, čínky atd.., ale nedokážu se přinutit si jít na ně zacvičit. Za to, když jsem v posilovně, vím, že jsem za to dala ty peníze a čas tam dojet, tak se jen tak přece nemůžu sebrat a jet zase zpátky. Ale před nedávnem jsem objevila pár aplikací do telefonu, které mě (mě toho nejvíc línýho člověka) donutí si zacvičit, alespoň na deset minut. Těch aplikací do telefonu je nespočet, ale mě asi nejvíce zaujaly tyhle tří: 30 day fitness challenge Ze všech těch aplikací, co cvičím se mi nejvíce líbí tato a nejčastěji ji cvičím. Aplikace je myšlena jako challenge, že ji cvičíte po dobu 30 dní každý den a myslím, že každý patý den je rest day. Dobré je, že si vyberete jaký úsek těla chcete zpevnit a to cvičíte - Full body neboli celé tělo, břicho, zadek, ruce, nohy. Dále máte úrovně Easy 1,2, Medium 1, 2, Hard 1,2. Pokud se chcete přinutit ke cvičení a zpevnit si tělo tak tahle aplikace mi přijde ideální nic za to nezaplatíte a máte super cvičební plán na měsíc.
 

Já jsem se několikrát pokoušela cvičit tu 30 day schred challenge od Jillian Michaels, ale nikdy jsem nevydržela a ani mě to nebavilo, 10 dní každý den cvičit stále tu samou věc a pak zase a zase.

 Další aplikací je 30 day butt challenge tahle aplikace je podobná té první akorát s tím rozdílem, že už je přesně určena na partii těla. Taky mi právě vadí, že tu máte 3 cviky celých 30 dní jen se stupňuje naročnost. Celých 30 dní děláte Squaty, hip bridges a lunges.

 


Poslední aplikací je aplikace od Nike tuhle aplikaci jsem si stáhla teprve nedávno, takže jí ještě nedokážu nějak zrecenzovat. Ale zatím se mi zdá slibná.


Doufám, že vás alespoň jedna aplikace zaujala a třeba si doma i na chvilku zacvičíte. Pokud se vám, článek líbil, byla bych vám moc vděčná za SDÍLENÍ. Určitě mi dolů do komentářů napište jestli cvičíte, co, kde atd.. nebo jestli znáte aplikaci, kterou bych měla vyzkoušet zase já.

xoxo
Vali



Komentáře

Oblíbené příspěvky