Nejhorší rande?!?

Ahojky,
dneska jsem si pro vás připravila článek do sekce storytime. Napadlo mě, že bych mohla založit sekci story time neboli historky z mého života - ať už vtipné, smutné nebo úplně random.

Dnešní první historku bych pojmenovala nejspíše jako NEJHORŠÍ RANDE!
Moji přátelé o mém blogu ani nevědí a ten kluk též ne,  ale stejně pro jistotu nebudu říkat jeho jméno a nic co by s ním mělo něco k dočinění. Říkejme mu třeba Pepa.

S Pepou jsem se seznámila na jedné brigádě, nějak jsme se bavili a pak si vyměnili kontakt.  Byl už od začátku takový zvláštní, tak divně na mě koukal i po tom co jsme se přestali bavit. Furt jsem měla pocit, že ho mám za zády a v ten den mi byl stále poblíž a tak na mě každou chvilku pokukoval.

Když jsme se bavili vyměnili jsme si kontakt, že bychom zašli třeba na kafe. Večer jsme si nějak psali o nějakých blbostech a asi až o měsíc a půl  jsme se začali domlouvat, že bychom něco podnikli. Pepa sám navrhl kino, tak jsem řekla proč ne... První schůzka a kino .. super

Dali jsme si sraz před nejmenovaným obchodním domě v Praze. Já jsem typ člověka, který nikdy nikam nechodí včas, pokud se ovšem nejedná o rande, ale já to jako rande ani nebrala, ale jak jsem pak trošku pochopila on ano.
Vraťme se na místo srazu, byla jsem tam včas čekala jsem tam asi 10 minut protože milostivý nestíhal. Už jsem byla odhodlaná k odchodu, ale najednou jsem ho uviděla. Řekl ,,ahoj, tak jdeme"
že by se omluvil za zpoždění to ne.. Brala jsem to nějak v pohodě. Ke kinu jsme došli asi o 45 minut než začal film. Mezi tím jsme šli k pokladnám koupit lístky, prodavač se zeptal jestli dohromady nebo zvlášť, byla jsem ticho, protože mě zajímalo co z něho vypadne. Minutka napěěěětíííííí. Řekl zvlášť!
Asi prvních 5 sekund jsem byla v šoku. Protože kluk, který mi psal víc než bylo nutné není schopen holce, kterou pozve do kina zaplatit kino.. No nic.. Sedli jsme si před sál na sedačky a povídali si.. Kluk byl pro mě tak nudnej, a cítila jsem nějakou rybinu, když jsme tam seděli. Řekla jsem si to musí být něco tam u nich. Chvilinku před filmem si šel boreček koupit velký pití a popcorn a ještě mě při vchodu do sálu poprosil jestli mu to vezmu, že to nepobere.
Znáte ty dlouhé reklamy před filmem, tak on furt něco mlel ale takový blbosti, kterým jsem ani nechápala. Smrad rybiny se zvětšil a zjistila jsem, že to nejspíše jde z něho. Uprostřed filmu sjel s autem herec a on přes celý kino zakřičí na mě - Myslíš, že je mrtvý? Já myslím,že ne.
Mezitím bylo ve filmu asi 5 krát řečeno, že je. Takto to mezi filmem bylo alespoň 10 krát. A smrad zkažené ryby se každým jeho výdechem zvětšoval a já už začínala vidět hvězdičky před očima.
Film skončil a on měl v plánu ještě někam zajít nebo tak něco. Ale já věděla, že s touto osobou nechci trávit ani minutu. Začala jsem volat kamarádce, že za ní musím jet atd... A on, že pojede semnou a já, že nemusí to je dobrý.A on v pohodě, že má čas a takový věci. A já, že za ní musím jet sama. Málem jsem se rozbrečela, protože se ho nešlo zbavit. Začala jsem volat kamarádce, která mi volala předtím a dělala, že se u ní děje něco důležitého a já budu muset jet za ní. Ten kluk se nedal odmítnout tak začal, že má čas, že může jet se mnou atd.. Byla jsem na pokraji zhroucení. Přerušila jsem ho a rovnou se začala loučit. On začínal mít podezření, že se ho snažím zbavit a tak začal být ještě dotěrnější. Byla jsem téměř na odchodu a on stále za mnou, že mě půjde doprovodit na metro. Byli jsme kousek od metra, které jsem vlastně nepotřebovala a začala jsem se ho vyptávat jak jede.. Řekl něco v tom smyslu, že to dojde pěšky na své metro. Byla jsem u metra linky A, plánovala jsem, že půjdu do vestibulu, počekám 3 minutky a půjdu do centra, kam jsem měla v plánu jít. Ale ne!!! Boreček před vchodem do metra, že mě doprovodí až přímo k metru (vlaku) a počká se mnou. V tu chvíli jsem byla s prominutím tak nasraná, že jsem měla sto chutí ho poslat do pr... ale snažila jsem se ovládnout a být milá. Podezřele se začínal vyptávat, kde kamarádka bydlí, něco jsem si vymyslela a utíkala po eskalátorech dolů. KONEČNĚ se na mě i to štěstí usmálo a hned tam bylo metro. Rozloučila jsem se s ním a rybí kluk mi dal pusu na tvář. Mně se udělalo tak špatně. Nepochopím!!! Kluk holku pozve do kina, nezaplatí jí vstupenku, dá jí pusu na tvář a poví, že to bylo super a že si to musíme zopaknout...
Zpět ke konci příběhu. Odjela jsem a pak se hned vracela zpátky do centra. Musela jsem se neustále otáček, byla jsem z něho tak psycho, že v tu chvíli jsem měla podezření, že mě neustále sleduje.

Co ty, taky máš nějaký nevydařený rande? Poděl se o to se mnou v komentářích.
Pokud tě můj blog zaujal, určitě se přidej mezi pravidelné čtenáře (kolonka nahoře na blogu) nebo sdílej se svými přáteli na facebooku nebo někde.

Budu se na vás těšit u nového článku..

xoxo
              Vali















Komentáře

Oblíbené příspěvky